Przetargi

Przetarg nieograniczony na „Dostarczenie i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego wraz z  serwerem oraz oprogramowaniem systemowym i bazodanowym”.

Radom, dnia 01.08.2012r. Radomska Spółdzielnia Mieszkaniowa im. Józefa Grzecznarowskiego, Radom ul. Zbrowskiego 104, ogłasza przetarg nieograniczony na: „Dostarczenie i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego wraz z  serwerem oraz oprogramowaniem systemowym i bazodanowym”. „Specyfikację istotnych warunków zamówienia” można uzyskać w formie papierowej w siedzibie Radomskiej Spółdzielni Mieszkaniowej, ul. Zbrowskiego 104, tel. 48 384 03 66 lub w wersji elektronicznej pisząc w tej sprawie na adres zarzadrsm@rsm.radom.pl Oferty należy składać w zamkniętych kopertach w sekretariacie Spółdzielni przy ul. Zbrowskiego 104 w terminie do 20 sierpnia 2012r. do godzinny 12.00 Spółdzielnia zastrzega sobie prawo unieważnienia przetargu bez podania przyczyny. Pytania oferentów: Pytanie 1: Czy posiadacie Państwo oddalone od siedziby Spółdzielni Mieszkaniowej administracje, gdzie Zintegrowany System Informatyczny ma funkcjonować? Jeśli tak, to na ilu stacjach roboczych? Odpowiedź: Radomska Spółdzielnia Mieszkaniowa ma 2 administracje osiedlowe oddalone od siedziby Spółdzielni. W każdej administracji Zintegrowany System Informatyczny ma działać na 2 stacjach roboczych. Pytanie 2: Czy oferta powinna zawierać wycenę systemu dla wspólnot mieszkaniowych i jego wdrożenie? Odpowiedź: Spółdzielnia nie zarządza wspólnotami mieszkaniowymi. Jednak, zgodnie z p. IV SIWZ Zintegrowany System Informatyczny ma zapewniać obsługę wspólnot żeby w przyszłości móc skorzystać z takiej funkcjonalności. Pytanie 3: Proszę o wyszczególnienie, z jakich eksploatowanych przez Państwa systemów informatycznych Oferent powinien przenieść dane oraz w jakim zakresie. Odpowiedź: Zamawiający obecnie korzysta z oprogramowania działającego w systemie DOS. Dane które należy w całości przenieść do nowego systemu obejmują istniejące obecnie moduły: czynsze z listą członków, wkłady, media, czynsze użytkowe, księgowość, fakturowanie, środki trwałe, kadry i płace. Dane obejmują lata 2000 do 2012. Modyfikacja odpowiedzi: Zamawiający obecnie korzysta z oprogramowania działającego w systemie DOS. Dane obejmują istniejące obecnie moduły: czynsze z listą członków, wkłady, media, czynsze użytkowe, księgowość, fakturowanie, środki trwałe, kadry i płace - za lata 2000 do 2012. Przedmiotem migracji będą istotne dla funkconowania systemu dane z roku 2012. Pytanie 4: Czy w Państwa zasobach mieszkaniowych (lokalach) są zamontowane liczniki umożliwiające odczyty radiowe? Odpowiedź: Spółdzielnia na dzień dzisiejszy nie ma zamontowanych liczników umożliwiających odczyty radiowe. Pytanie 5: Czy dopuszczacie Państwo możliwość zaoferowania systemu zdalnego odczytu liczników? Odpowiedź: Obecne postępowanie przetargowe nie dopuszcza zaoferowania systemu zdalnego odczytu liczników. Pytanie 6: Czy dopuściliby Państwo takie rozłożenie płatności w etapach: a) Dostawa sprzętu – w terminie 30 dni od daty odbioru sprzętu, bazy danych i zestawów PSIONów. Wchodzą tu w grę sprawy licencyjne (baza danych, oprogramowanie sieciowe serwera itd.) i gwarancyjne. Zwyczajowo, w większości kontraktów, w tym przetargowych, Klient po otrzymaniu sprzętu i licencji na bazę danych ma od razu podstawę do potwierdzenia odbioru gotowego produktu, a zatem także do dokonania płatności za gotowy produkt, po jego otrzymaniu. b) Dostawa Zintegrowanego Systemu Informatycznego – w 10 równych miesięcznych opłatach. c) Wdrożenie systemu: płatne etapami – po odbiorze każdego z etapów, wg uzgodnionego wspólnie w analizie przedwdrożeniowej harmonogramu wdrożenia. Odpowiedź: Zamawiający uznaje, że do dnia odbioru systemu, sprzęt, bazy danych i zestawy inkasenckie, pozostają na "stanie" Wykonanwcy zamówienia. Tym samym wszelkie sprawy "licencyjne" i gwarancyjne pozostają również u Wykonanwcy zamówienia. W sprawie terminów płatności wskazanych w tabeli w pkt. XIX ppkt. 4. SIWZ, Zamawiajacy dokona ich modyfikacji i zamieści informację na swojej stronie internetowej. Pytanie 7: Czy zapisy odnośnie powdrożeniowej obsługi należy rozumieć, że płatność 60% nastąpi w ciągu 12 miesięcy od daty podpisania protokołu zakończenia wdrożenia i 40% w terminie do 24 miesięcy, co oznacza, że te płatności w podanych proporcjach, w pierwszych dwunastu miesiącach będą mogły być rozliczane miesięcznie jako 1/12 z 60% i w kolejnych jako 1/12 z 40% kwoty przeznaczonej na obsługę powdrożeniową? Odpowiedź: Zamawiajacy doprecyzuje, zapis dotyczacy terminy platnosci III i IV raty, wskazanej w tabeli w pkt. XIX ppkt.4. SIWZ. Pytanie 8: Jaki wymiar godzin miesięcznie przewidują Państwo w ramach powdrożeniowej obsługi informatycznej, w okresie objętych przetargiem 24 m-cy? Odpowiedź: Zamawiajacy ustala limit 6 godzin miesięcznie na powdrożeniową obsługię informatyczną.

Przetarg nieograniczony na „Dostarczenie i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego wraz z  serwerem oraz oprogramowaniem systemowym i bazodanowym”.

Radom, dnia 07.09.2012r. Radomska Spółdzielnia Mieszkaniowa im. Józefa Grzecznarowskiego, Radom ul. Zbrowskiego 104 informuje, że rozstrzygniety został przetarg nieograniczony na „Dostarczenie i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego wraz z  serwerem oraz oprogramowaniem systemowym i bazodanowym”. W przetargu brały udział 3 firmy. Dokonano wyboru oferty firmy SoftHard S.A. 09-402 Płock, ul. Padlewskiego 18C.

Przetarg nieograniczony na „Dostarczenie i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego wraz z  serwerem oraz oprogramowaniem systemowym i bazodanowym”.

2022.08.26 2022.08.24 2022.08.13 2022.08.12 2022.08.11 2022.08.11 2022.07.15 2021.07.15 2022.07.01 2022.07.01 2022.06.02 2022.05.26 2022.05.24 2022.05.17 2022.05.13 2022.05.12 2022.05.11 2022.04.29 2022.04.28 2022.04.13 2022.04.11 2022.04.08 2022.04.06 2022.03.31 2022.03.11 2022.03.11 2022.02.04 2022.02.02 2022.01.03 2021.10.29 2021.10.14 2021.10.08 2021.10.08 2021.10.08
|< < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 > >|